Tanggane Inyong

Nyong kaget maca tulisan sing judule : Konspirasi busuk tukang ojek dan tukang tambal ban

Apa pasale bisa nganti kaget jaaaal?

Bar diusut mening, jebul malah tanggane dewek, se-komplek malahan….

owalah kang kang….gur keletan 4 umah tok ya…ngodene juga pada karo bojone inyong.

Wis lah, jebul ora baen-baen…jarkua nang blog koh ya malah ketemu tangga dewek, wis kaya kuwe, asale juga ya pada-pada wong banyumas…

Yawis, pimen…mayuh pada kopi darat…hahaha…kiye nangga apa bisa dikategorikna kopdar?

Pos ini dipublikasikan di blogging. Tandai permalink.

46 Balasan ke Tanggane Inyong

  1. bundamahes berkata:

    errrrrrrrrr….
    translate duwonk!!!

  2. ahsanfile berkata:

    Wakakakaaa…. sing paling pas udu nangga/kopdar tapi ngendong…
    Tapi kapan ya… selama 2 tahun dadi tangga be urung ngerti kayangapa wujude…

    **what a nice tangga…:mrgreen:

  3. nunik berkata:

    Huaaaa…kok aku gak mudheng ya, Dev….

  4. mamaray berkata:

    wqakakka…
    okqelah kalo begetu…!

  5. nh18 berkata:

    Aku ora melu-melu …

  6. lozz akbar berkata:

    pertama kali kesini tapi aku ora ngerti ikhs…ikhs… apes uripku hahaha

    salam kenal Mbak

  7. chocoVanilla berkata:

    Lha meniko basanipun kok pating mblekatik mblekutuk to, Jeng? Ha kulo mboten ngertos sedoyo. Ha mbok dipun terjemahaken to.

    Pareeeengg……

  8. monda berkata:

    tetangga ya…..,nebak2 aja, abisnya nggak ada terjemahan hi ha..ha… kopdar terus dong…

  9. hanif mahaldy berkata:

    mesakne mbak sing mboten ngartos boso jowo. hehe.

  10. Lidya berkata:

    huaaaa nangis guling2an aku ga ngerti.translatornya belum pulang kerja

  11. choirunnangim berkata:

    assalamu ‘alaikum?
    lamun inyong sih ya bisa sitik-sitik bae, sik penting paham tah?
    lamun katah-katah ya inyong ora paham alias ora teyeng kaya kue…
    ya mpun diajak KOPDAR bae…

  12. Ikkyu_san berkata:

    ikut senyum-senyum aja…
    taktikku selalu jika tidak mengerti sesuatu😀

    EM

  13. Nchie berkata:

    hahhaa..bahasanya keren inyong..
    *ngebayangin Mba devi ngomong* qiqiqi..

  14. Ms. Resty berkata:

    inyong tetangga blog betulan …he…he
    Makasih sudah mampir ke blog saya. Sudah lama tidak buka-buka blog, ketemu mbak Devi langsung meluncur kemari nih…

  15. gusngger berkata:

    gak apak-apak lah!

  16. umiabie berkata:

    keren banget bahasanya, salam kenal…

  17. dewo berkata:

    mumet mocone

  18. Prima berkata:

    gubrak! apa ini???? aku bacanya pelan-pelan mencoba menarik arti dari kata-kata yang dikenal… hasilnya???

    tetot! masih gak ngerti! (- -‘)

  19. ngapakers.com berkata:

    Yang mo belajar bahasa ngapak bisa berkunjung ke Kamus Besar Bahasa Ngapak

  20. bundadontworry berkata:

    Deviiiiiiiiiiiiiii……………………mana translate nya ??😦
    salam

  21. Cara Dan Cara berkata:

    NI bhs Tegal ya?? nyong mudeng setitik wae.🙂

  22. ahsanfile berkata:

    Nek simpulna, jan jebule basa banyumas, walopun pada baen wong njawa tapi tetep ora ngerti ya…

    Priwe yu kabare…

Tinggalkan Balasan

Isikan data di bawah atau klik salah satu ikon untuk log in:

Logo WordPress.com

You are commenting using your WordPress.com account. Logout / Ubah )

Gambar Twitter

You are commenting using your Twitter account. Logout / Ubah )

Foto Facebook

You are commenting using your Facebook account. Logout / Ubah )

Foto Google+

You are commenting using your Google+ account. Logout / Ubah )

Connecting to %s